نوشته شده توسط : 3eotools

فواید و خاصیت های بک لینک شاپ

alexa-traffic

۱.بک لینک چیست ؟ هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند

www.backlinkshop.net

۲. بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟ بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

۳. آیا بک لینک ضررهایی هم دارد ؟ طبق گفته سایت بک لینک شاپ اگر بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود.قبل از استفاده از بک لینک باید از سئو سایت خود اطمینان داشته باشید.

۴. استاندارد های ثبت بک لینک گوگل چیست ؟ در سایتهای مرتبط بک لینک ثبت شود. بجای درج بک لینک خالی، بک لینک باید در محتوا ثبت شود. www.backlinkshop.net (مثل بک لینک در سایتهای مقاله و شبکه های اجتماعی ) یکی از موارد مهم بک لینک، تنوع نوع بک لینکهاست (شبکه های اجتماعی، وبلاگ، ویکی، فروم ها و …..) شما می توانید از این خدمات برای افزایش اعتبار وب سایت خود استفاده کنید.با تهیه این پکیج ها گوگل رنک شما افزایش می یابد.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

قانون سئو

اگر می خواهید ساخت یک وب سایت را شروع کنید یا سایت فعلی تان را بهینه کنید، باید چند نکته ی اساسی درباره ی سئو را بدانید.

توجه داشته باشید که بهینه سازی سایت کمک می کند که سریعتر رتبه ی آن در موتور های جستجو بالا برود. در صورتی که می خواهید تجارت موفقی داشته باشید، این برای شما بسیار مهم است.

در این نوشته به شما ۱۰ نکته ی سئو را ارائه می دهیم که به شما کمک خواهند کرد یک سایت مفیدتر بسازید.

seo-process

 

رسانه های اجتماعی یک گام خیلی مهم در جذب بیشتر مخاطب و بالابردن سئو حضور در شبکه های اجتماعی است.

سایت هایی مانند twitter، Facebook و Google+ در به معرض نمایش گذاشتن ساییتان و جلب توجه افراد بیشتری به تجارتتان شما را یاری می رسانند تجزیه و تحلیل و ردیابی ترافیک شما نیاز دارید بفهمید بازدیدکنندگان سایتتان از کجا هستند، از کدام بخش از سایت بازدید کرده اند و از چه راهی به سایت شما رسیده اند.

دانستن این نکات شما را در بهبود بخش های مختلف سایتتان یاری خواهد رساند و بدین ترتیب می توانید بازدیدکننده ی بیشتری را جذب کنید. تحقیق و بررسی کلیدواژه ها این نکته ی بسیار مهمی است. شما می توانید از ابزار های کلیدواژه مانند Advanced Web Ranking، Scribe SEO یا Google Keyword AdWords برای بدست آوردن اینکه کدام واژه ها و عبارات مؤثرترند استفاده کنید. اشتراک گذاری آسان در شبکه های اجتماعی به کاربران سایتتان اجازه دهید تا بتوانند فوراً یک لینک از صفحه ای که در حال بازدید از آن هستند را به توییترشان پست کنند یا آن را روی فیسبوک لایک کنند.

این مورد می تواند backlink های زیادی تولید کند که برای بالابردن رتبه ی سایت شما بسیار خوب می باشد.

لینک دهی داخلی یکی دیگر از موارد مهم در سئو، لینک دهی داخلی صفحات وب است.

صفحات شما توسط گوگل و دیگر موتور های جستجو بوسیله ی جستجوی عنکبوتی یا Spider Search بررسی و پیمایش می شوند.

به همین دلیل اگر لینک دهی داخلی مناسبی داشته باشید، رتبه ی کلمات کلیدی شما رشد می کند.

محتوای مناسب محتوای با کیفیت بالا اولین قانون سئو می باشد.

محتوای عالی اولین چیزی است که مخاطب شما را درگیر می کند.

فراموش نکنید که به طور مداوم محتوای اصیل و پویا بسازید و از استفاده از محتوایی که پیشتر در سایت دیگری استفاده شده است جداً پرهیز کنید.

با بررسی نرخ تولید محتوی سایتتان می توانید ببینید که بازدید از آن هم بیشتر خواهد شد. ناوبری (منوی سایت) یک منوی ناوبری تمیز از نیازهای اولیه ی هر وبسایتی است.

مخاطب همیشه باید بتواند به هر قسمت از وبسایت شما به سادگی دسترسی داشته باشد.

نقشه ی سایت نیز همیشه مفید است! نوشتن به عنوان مهمان (در سایت های دیگر) ! همکاری با سایت های دیگر و نوشتن کامنت برای پست های آنها می تواند یک راه بسیار خوب برای ساخت backlink و نشان دادن وب سایت شما در دیگر وبسایت ها باشد.

همچنین نوشتن کامنت در وبسایت هایی با رتبه ی بالا باعث می شود دیگر خوانندگان آن وبسایت شما را بشناسند و backlink های با ارزشی برایتان تولید خواهد شد.

سرویس های پرداخت در ازای کلیک را امتحان کنید.

شرکت هایی که سیستم های پرداخت در ازای کلیک یا PPC ارائه می دهند برای طولانی مدت، راه حل های خوبی نیستند، اما در کوتاه مدت می توانند مفید باشند.

تبلیغات PPC راه حل محبوبی برای رساندن ترافیک به سایت شما است.

در فهرست های آنلاین قرار بگیرید تعداد زیادی وبسایت فهرست و نیازمندیها وجود دارد که می توانید تجارتتان را در یک یا چند تا از گروه بندی های آنها ثبت کنید و با این کار برای سایت خود backlink بگیرید.

نکته ی مهم هنگام جستجو به دنبال فهرست هایی که توسط کاربران ویرایش می شوند این است که برخی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر نه.

تحقیق کنید و ببینید که کدامیک از آنها برای تجارت شما مناسب تر است.

 

http://3eotools.ir/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A6%D9%88.html



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

 

افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت

در گوگل وبمستر قسمتی تعبیه شده که به وبمستران این اجازه را میده که اگه مطلب جدید در سایتشون منتشر کردن و یا اینکه تغییری در مطالب از قبل ایندکس شده ایجاد کردن، بتونن روبوت های گوگل را خبر دار کنن که به سرعت هرچه تمام تر اون مطلب را بررسی و ایندکس کنند……

Untitled

استفاده از Fetch as Google

زمانیکه یک مطلب را منتشر کردید، وارد گوگل وبمستری که سایت مرتبط در آن ثبت شده است، شوید و سایت مورد نظر را انتخاب نمایید. از منوهای کناری گوگل وبمستر، ابتدا گزینه Crawl و سپس گزینه Fetch as google را انتخاب نمایید.

 

پس از انتخاب قسمت fetch as google با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه میشید. که فقط باید ادرس مورد نظر که قصد ایندکس سریعتر اون را دارید بدون لینک سایت را وارد نمایید. به طور مثال وقتی شما میخواهید صفحه http://www.3eotools.ir/seo را وارد کنید، فقط کافیه که عبارت seo را وارد کنید و سپس دکمه fetch را بزنید.

مهم : دقت کنید که علامت / در انتهای آدرس لینک اگه وجود داشت حتما قرار بدید وگرنه پیام خطای انتقال آدرس را میده! به نمونه زیر توجه کنید:

123

اگر موارد بالا را درست انجام داده باشید. صفحه ای مثل نمونه زیر را میبینید که به شما پیام میده که درخواست شما با موفقیت بررسی شده و الان آمادست که شما با زدن دکمه Submit to index اونو در گوگل به سرعت هرچه بالاتر ایندکش کنید.

گزینه اول: میگه فقط خود لینک داده شد ایندکس بشه و شما امکان درخواست ۵۰۰ لینک در ماه به این صورت را دارید. گزینه دوم: میگه هم لینک وارد شده و هم لینک های مستقیم مرتبط با اون ایندکس بشن. که شما امکان چنین درخواستی را ۱۰ بار در ماه دارید. پس بهتره اگه مطالب سایت قبلا ایندکس شدن و الان شما دارید برای مطلب جدیدی این کار را میکنید، همون گزینه اول را انتخاب کنید.

ثبت زیاد لینک در fech as google

اگر تعداد زیادی درخواست در ماه برای گوگل بفرستیم، ممکنه گوگل قاطی کنه و به نوعی کفری بشه و بجای امتیاز مثبت، امتیاز منفی به سایت بده. ولی جهت اطلاع همه دوستان باید بگم که این موضوع اصلا صحت نداره و گوگل رسما اعلام کرده هیج مشکلی با این قضیه نداره و همین قرار دادن امکان ثبت ۵۰۰ لینک در ماه دلیلی برای همین موضوعه. امیدوارم که با کمک این آموزش بتونید سرعت ایندکس مطالبتون را افزایش بدید.


link



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

موتورهای جستجو

در واقع موتورهای جستجو بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی و به صورت تمام وقت و رایگان در خدمت ما هستند تا ما به کسب و کار خود رونق بورزیم و کسب درآمد کنیم

مهم نیست در کجای ایران یا در کجای جهان هستیم،مهم اینست که در تمام نقاط دنیا به موتورهای جستجو دسترسی است و روزانه به تعداد این موتورهای جستجو چه داخلی و چه خارجی افزوده میشود حضور در صفحه اول سرچینگ موتورهای جستجو بلاخص گوگل و با کلمات کلیدی پر مخاطب خیل عظیمی از کاربران بیشمار اینترنتی را به سمت و سوی سایت،وب سایت یا وبلاگ های ما رهنمون می سازد از همین امروز به فکر بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو باشیم کافیست از طریق قسمت برآورد هزینه اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال نمائید تا پیشنهاد ما را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داشته

http://3eotools.ir/%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88.html



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

راه اندازی سایت و سئو، بی حساب کتاب

یکی از مهمترین مراحل برای راه اندازی یک سایت را هنوز اکثر وب مسترها جدی نمیگیرند! یک دامنه زود خریداری کنیم! یک سیستم مدیرت محتوا بیاریم بالا ! چند تا مطلب هم بزنیم!! چند تا هم بک لینک بخریم!!! و کمی هم تقلید از روش کاری سایتهای بزرگ کنیم نتیجه میگیریم! کمی فکر کنید آیا بدون هدف ,بدون تجربه تخصصی , بدون برندینگ و…. آیا میتوان به نتیجه رسید ؟

 

شاید شما هم که این مطلب را بخوانید بگویید به خود که آخ من هم همین کار را انجام دادم. یک سری از مراحلی که همه آن را ساده می پندارند را به طور خلاصه توضیح میدم.

۱ : خرید دامنه : دامنه ای که ثبت میکنید سعی کنید هم مرتبط با موضوع سایت شما باشد (اگر موضوع سایت شما طراحی سایت است با دامنه مثلا webdesign.com فکر نکنید نتیجه بهتری خواهید گرفت, بر عکس بر انتخاب برندینگ برای خود به مشکل خواهید خورد) دامنه ای که میخواهید ثبت کنید را حتما قبل از آن چک کنید که قبلا استفاده نشده باشد , برای فهمیدن این موضوع میتوانید از سایتهایی

مانند : checkpagerank.net و archive.org/web کمک بگیرید. بعد از خریدن دامنه به دنبال سیستم مدیریت محتوا میگردید(سیستمهای مدیریت محتوا مانند : وردپرس,جوملا و …) سیستم مدیریت محتوا در سئو فرقی نمیکند که چه باشد , اگر می پرسید که کدام سیستم مدیریت محتوا برای سئو بهتر است یا بدتر است باور های غلط درباره سئو سیستم های مدیریت محتوا را بخوانید . ولی ۳ مورد از بهترین سیستم های مدیریت محتوا را که میتوان با نقاط قوت و یا نقاط ضعف آنها هم آشنا شد را میتوانید اینجا مطالعه نمایید.

۲ : ثبت سایت : اکثر وب مسترها میدانید که بعد از ثبت دامنه و انتخاب مدیریت محتوا باید سایت را در گوگل وب مستر تولز ثبت کرد.بسیاری از دوستان سوال میکنند که در وب مستر گوگل آیا در موقع وریفای کردن دامنه از کد وریفای استفاده کنند و یا از فایل html و… در این باره فرقی نمیکند ولی سایتهایی که از چندین دامنه استفاده میکنند تفاوت خواهد داشت .همیشه سعی کنید در موتور جستجوهای دیگر مانند بینگbing.com/toolbox/webmaster و دیگر موتورهای جستجو سایت خود راثبت کنید .(حتما نتیجه اش را خواهید دید)و حتی میتوانید از سایتهای آنلاین ثبت کننده مانند : submit.seorooz.ir هم استفاده کنید.

۳ : بهینه سازی : یکی از مهمترین عوامل سایت بهینه سازی آن میباشد ,خیلیها فکر میکنند بهینه سازی فقط به عوامل داخلی سایت (قالب) بستگی دارد. ولی این طور نیست,با یک بهینه سازی داخلی سایت تاثیر به سزایی و قابل مشهودی دیده نخواهد شد,با یک بهینه داخلی و سئو کردن ۱۰۰% قالب خوب میدانید تاثیر چشم گیری نخواهید دید,بهینه سازی یک سایت با موضوع دانلود با یک سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است . در سیستم مدیریت محتوا وردپرس پلاگینهایی معرفی میکنم که نصب آنها در بهینه سازی بسیار مفید خواهد بود.

پلاگین Autoptimize برای افزایش سرعت بارگذاری سایت مفید میباشد و قابلیت بهینه سازی کدهای HTML,بهینه سازی کدهای Javascript,بهینه سازی کدهای CSS و…. را دارد. پلاگین GZip Ninja Speed Compression برای فشرده سازی کدهای HTML و CSS و بارگذاری هر چه سریعتر سایت. پلاگین SEO Friendly Images برای بهینه سازی عکسهای سایت و اضافه کردن ویژگی ALT و TITLE به تصاویر سایت. برای آموزش هر چه بیشترمیتوانیدآموزش بهینه سازی داخلی سایت – On Page SEO را مطالعه کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

MiniFy چیست ؟

به عمل حذف فاصله ها و کدهای اضافی که باعث سنگینی صفحات سایت می شود Minify گفته می شود، MiniFy را با فشرده سازی کدهای سایت اشتباه نگیرید. اخیراً ابزارهایی برای CMSهای آماده آمده است که کدها را فشرده می کند ولی فاصله های اضافی را حذف نمی کنند.

در این آموزش می خواهیم شما را با Minify کردن کدهای قالب سایت آشنا کنیم و چند ابزار و پلاگین به شما معرفی کنیم.>>

 

Minify کاری هست که یک بهینه ساز وبسایت باید انجام دهد، باMinify می توان حجم قالب را کم کرد و سرعت لود سایت را چندین برابر کرد.

تأثیر این عمل بخوبی در سایت های آنلالیز سئوی On Page نمایش داده می شود.

استفاده از Minify در وردپرس بسیار آسان است، هم می توانید قالب خود را Minify نمایید و یا می توانید با استفاده از پلاگین ها wp-Minify و یا wp super cache و یا دیگر پلاگین های cache وردپرس این عملیات را انجام دهید. ولی پیشنهاد می شود از پلاگین استفادهW3 Total Cache نمایید.

برای راه اندازی minify با استفاده ازW3 Total Cache به منوی Minify در پلاگینW3 Total Cache بروید.

Minify خط ها و فاصله های اضافی را حذف می کند ولی کمپرس کدها را به هم متصل می کند که باعث از بین رفتن ساختار سایت می شود. و ممکن است سرعت لود را افزایش می دهد.

وارد سایت htmlcompressor.com شوید و Code type را حتما روی X/HTML قرار دهید و مراقب باشید که روی CSS قرار ندهید که کدها را غیر استاندارد فشرده سازی می کند.

آدرس سایت :http://htmlcompressor.com/compressor

فایل های JS و CSS خود را فشرده کنید در بالا گفتیم که HTML را فشرده نکنید ولی الان می گوییم فایل هایCSS و JS خود را فشرده کنید. با این کار می توانید درصد امتیاز خود را در سایت gtmetrix افزایش دهید. و سرعت لود خود را بیشتر کنید. توجه داشته باشید با ابزار HTML و php و دیگر زبان های نشانه گذاری فشرده سازی نکنید.

(منظور فشرده سازی فایل های CSS و JS است) آدرس سایت :http://tools.w3clubs.com/cssmin/ .

جهت فشرده سازی CSS آدرس سایت:http://htmlcompressor.com/compressor جهت فشرده سازی JavaScript و حتما Type بر روی Java script قرار دهید

link



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

الگوریتم کبوتر ( الگوریتم جدید گوگل )

به عنوان کاربر گوگل قطعا تا کنون به سرعت و دقت گوگل پی برده اید. سوال اصلی این است که گوگل چگونه به این سرعت نتیجه ی دقیق و مورد نظر مخاطب را در همه ی زمینه ها در اختیار وی می گذارد ؟ قطب اصلی موتور جستجوی گوگل رتبه ی کبوتر (PigeonRank) است. سیستم رتبه بندی صفحات وب که توسط لاری پیج (Larry Page) و سرگی برین (Sergey Brin) در دانشگاه استانفورد ایجاد شد. به گفته ی پیج و برین ساختار کم هزینه ی الگوریتم کبوتر سریع تر از الگوریتم های ماشینی و ویرایشگر های انسانی برای رتبه بندی سایت ها عمل می کند.و همزمان با ارتقای سرویس هایی که مهندسان گوگل ارائه می دهند ، الگوریتم کبوتر نیز محاسبه ی رتبه ی سایت را بر اساس آخرین تغییرات انجام می دهد. چرا رتبه بندی کبوتر (Pigeon Rank) به خوبی کار می کند کبوترخاکستری پرنده ای است که می تواند جزئیات را بدون در نظر گرفتن جهت گیری فضایی به دقت بررسی کند ، و این همان قابلیتی است که موجب می شود موتور جستجو نیز از میان هزاران سایت ایندکس شده سایت های مرتبط و مطلوب را بیابد.

 

گردآوری جمعی از کبوتران به صورت خوشه ای متراکم موجب تسریع فرآیند جستجو شده و با توجه به قابلیت های توضیح داده شده در مورد این الگوریتم، افزایش سرعت نه تنها از کیفیت مطالب ارائه شده نکاسته بلکه دقت آن را نیز بیشتر کرده است. زمانی که مطلبی در گوگل جستجو می شود به قفس داده ها (جایی که صفحات نتایج با سرعت بسیار زیادی بررسی می شوند) منتقل می شود.زمانی که نتیجه ی مرتبط با مطلب مورد جستجو توسط یکی از این کبوترها در خوشه ای یافت شود کبوتر آن را انتخاب کرده و به اصطلاح به آن نوک می زند. به ازای هر یک از این نوک زدن ها رتبه ی کبوتر (PigeonRank) صفحه ی مربوطه افزایش می یابد. صفحاتی که بیشترین نوک را به خود اختصاص داده اند

در اول صفحه ی نتایج کاربر نمایش داده می شوند و صفحات با توجه به تعداد نوک زدن ها رتبه بندی می شوند. به روز رسانی الگوریتم کبوتر رتبه دایرکتوری های محلی را ارتقا داده است در راستای انتشار الگوریتم کبوتر ، مطلبی که کاملا محسوس است وضعیت بهتر دایرکتوری های محلی در نتایج جستجوی گوگل می باشد. برای مثال زمانی که “رستوران های تهران” را جستجو کنید ، موتور جستجوی گوگل ، دیگر رستوران ها را به صورت نتایج مجزا نشان نمی دهد بلکه دایرکتوری های و لیست های مشخص رستوران های تهران را ارائه می کند. این در حالی است که با توجه به اعتبار دایرکتوری ها آنها را رتبه بندی کرده و پس از ارائه ی لیست های معتبر و محبوب به سراغ نیازمندی ها می رود.

جالب است بدانید پس از آن در صفحه ی دوم تازه به مقالاتی از روزنامه های معتبر می رسیم که آنها نیز لیستی از رستوران ها را در قالب راهنما ارائه کرده اند. و در آخر شاید در صفحات سوم یا چهارم به سایت های اختصاصی رستوران ها دست یابیم. این نتایج نه تنها در مورد عبارت “رستوران های تهران” تغییر کرده است بلکه در رابطه با سایر عبارات این چنینی مانند “هتل های مازندران” و … نیز می توانید شاهد این به روزرسانی مفید باشید. در نهایت بررسی های انجام شده حاکی از آن است که به روز رسانی الگوریتم کبوتر بهترین نتیجه را برای دایرکتوری های محلی به همراه داشته است و این امر کاملا با گفته ی قبلی گوگل در مورد “مرتبط ساختن نتایج محلی با سیگنال های رتبه بندی سایت” سازگار است. این به روز رسانی موجب شده تا دایرکتوری های عظیم و سایت های با سئوی پیشرفته به خوبی نتیجه بگیرند و متعاقبا سایت های اختصاصی مربوط به رستوران ها یا هتل ها و … برای رقابت به چالش دشواری کشیده شوند. این رقابت برای دایرکتوری های تازه تاسیس نیز مشکل خواهد بود.

link



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

بک لینک چیست و چقدر مهم است؟

یکی از داغترین دغدغه های مدیران سایتها و وبلاگها در بخش سئو بحث بک لینک است. در این مقاله از سئو ۷۲۴ قصد داریم این مبحث را به صورت کامل با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم.

 

بک لینک (Backlink) چیست؟ در زبان ساده بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود. زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است. بک لینک در سئو چقدر مهم است؟ ارزش بک لینک در سئو میتوان گفت تقریبا مهم است، تجارب نشان داده است سایتهایی که بک لینکهای طبیعی، زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید میکنند، رتبه خوبی دارند. برای روشن شدن اهمیت Backlink در سئو و بهینه سازی سایت به این مثال دقت کنید:

فرض کنید شما در جلسه ای موضوعی را بیان کردید، و ۱۰ نفر موضوعی را که بیان کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس فرد دیگری موضوعی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی دادند و او را تأیید کردند. حال حرف شما ارزش بیشتر دارد یا شخص مقابل؟ جواب آشکارست که شما! زیرا افرادی که حرف شما را تایید میکنند

بیشتر از شخص مقابل است. بک لینک هم به این صورت است؛ تقریبا مانند رأی میماند، هرچه بک لینکهای شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی میدهند، آنرا دوست دارند و مورد تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت. بک لینک از فاکتورهایی است که رتبه سایت را مشخص میکند.

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

آموزش سئو

پنالتی شدن سایت در گوگل

آیا سایت شما در گوگل پنالتی شده است?

از طریق این سایتی که به شما معرفی می کنم امروز می توانید اسپم بودن (پنالتی شده) سایت خود را در گوگل چک کنید و مطمئن شوید که دلیل کاهش بازدید سایت شما و افت رتبه ای که در گوگل اگر داشتید به خاطر پنالتی شدن گوگل بوده است یا خیر.
برای چک کردن اینکه بدانید سایت شما در گوگل پنالتی شده یا اینکه در سندباکس گوگل است از آدرس زیر می توانید استفاده کنید : http://pixelgroove.com/serp/sandbox_checker

پنالتی یا سند باکس شدن دلایل زیادی میتونه داشته باشه که بعضی از موارد آن :

 

مطالب کپی در سایت

دریافت لینکهای نامربوط از سایت های دیگر

دریافت لینک از سایتی که خودش اسپم هست و شما خبر ندارید

دریافت لینک ازصفحه ای از سایت که بلاک شده تولید محتوای بی کیفیت و یا تولید محتوا بوسیله روبات های نرم افزاری

بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

 

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

MiniFy چیست ؟

به عمل حذف فاصله ها و کدهای اضافی که باعث سنگینی صفحات سایت می شود Minify گفته می شود، MiniFy را با فشرده سازی کدهای سایت اشتباه نگیرید. اخیراً ابزارهایی برای CMSهای آماده آمده است که کدها را فشرده می کند ولی فاصله های اضافی را حذف نمی کنند.

در این آموزش می خواهیم شما را با Minify کردن کدهای قالب سایت آشنا کنیم و چند ابزار و پلاگین به شما معرفی کنیم.>>

 

Minify کاری هست که یک بهینه ساز وبسایت باید انجام دهد، باMinify می توان حجم قالب را کم کرد و سرعت لود سایت را چندین برابر کرد.

تأثیر این عمل بخوبی در سایت های آنلالیز سئوی On Page نمایش داده می شود.

استفاده از Minify در وردپرس بسیار آسان است، هم می توانید قالب خود را Minify نمایید و یا می توانید با استفاده از پلاگین ها wp-Minify و یا wp super cache و یا دیگر پلاگین های cache وردپرس این عملیات را انجام دهید. ولی پیشنهاد می شود از پلاگین استفادهW3 Total Cache نمایید.

برای راه اندازی minify با استفاده ازW3 Total Cache به منوی Minify در پلاگینW3 Total Cache بروید.

Minify خط ها و فاصله های اضافی را حذف می کند ولی کمپرس کدها را به هم متصل می کند که باعث از بین رفتن ساختار سایت می شود. و ممکن است سرعت لود را افزایش می دهد.

وارد سایت htmlcompressor.com شوید و Code type را حتما روی X/HTML قرار دهید و مراقب باشید که روی CSS قرار ندهید که کدها را غیر استاندارد فشرده سازی می کند.

آدرس سایت :http://htmlcompressor.com/compressor

فایل های JS و CSS خود را فشرده کنید در بالا گفتیم که HTML را فشرده نکنید ولی الان می گوییم فایل هایCSS و JS خود را فشرده کنید. با این کار می توانید درصد امتیاز خود را در سایت gtmetrix افزایش دهید. و سرعت لود خود را بیشتر کنید. توجه داشته باشید با ابزار HTML و php و دیگر زبان های نشانه گذاری فشرده سازی نکنید.

(منظور فشرده سازی فایل های CSS و JS است) آدرس سایت :http://tools.w3clubs.com/cssmin/ .

جهت فشرده سازی CSS آدرس سایت:http://htmlcompressor.com/compressor جهت فشرده سازی JavaScript و حتما Type بر روی Java script قرار دهید

 

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

تکنیک‌های SEO که امروزه تأثیر خود را از دست داده

چندی پیش گوگل با شبکه‌های وبلاگ‌ نویسی در رابطه با اندیس‌گذاری صفحات درگیری داشت. Matt Cutts ریاست تیم webspam گوگل اعلام کرده که آنها ابزارهای برای یافتن و از اندیس خارج کردن صفحات شبکه‌های وبلاگ‌نویسی طراحی می‌کنند. او می‌گوید در بیشتر وبلاگ‌هایی که دیده‌ام، همیشه ردپایی از مطالب بیهوده وجود داشته، مثلاً دو لینک در هر پست، لینک‌هایی که دنبال‌کننده‌ای ندارد، پست‌هایی که تقریباً یک اندازه هستند، اشاره‌ی همه‌ی وبلاگ‌ها به یک سایت و اینکه تمام وبلاگ‌ها دقیقاً روی یک هاست قرار دارند. شواهدی وجود دارد که گوگل الگوریتم‌های جدید خود را برای در نظر گرفتن اینگونه تکنیک‌ها به روز کرده و هر لینکی که مشخصات خاصی داشته باشد، از نظر گوگل تکراری و بی‌ارزش است. شواهدی هم وجود دارد که نشان می‌دهد لینک‌های blogroll و sitewide دیگر ارزشی ندارند.در گذشته وب‌ سایت‌ها از کلمات کلیدی به رنگ پس زمینه استفاده می‌کردند که برای کاربر چندان محسوس نبود و در عین حال وب‌سایت را برای موتور جست‌وجو بهینه می‌کرد. اما آن روزها گذشته، حالا گوگل سایت‌هایی که از کلمات کلیدی زیادی استفاده می‌کنند را جریمه می‌کند! حالا کارشناسان وب باید چگالی کلمات کلیدی را کنترل کنند که مبادا زیاد باشد. استفاده‌ی زیاد از کلمات کلیدی در یک صفحه‌ی وب تنها مسأله‌ی مضر نیست، بلکه اگر لینک‌های برگشتی به دیگر بخش‌های وب‌سایت دارای کلمات کلیدی مشابه باشند هم ممکن است برای سایت مضر باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

آموزش سئو

موتورهای جستجو

در واقع موتورهای جستجو بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی و به صورت تمام وقت و رایگان در خدمت ما هستند تا ما به کسب و کار خود رونق بورزیم و کسب درآمد کنیم

مهم نیست در کجای ایران یا در کجای جهان هستیم،مهم اینست که در تمام نقاط دنیا به موتورهای جستجو دسترسی است و روزانه به تعداد این موتورهای جستجو چه داخلی و چه خارجی افزوده میشود حضور در صفحه اول سرچینگ موتورهای جستجو بلاخص گوگل و با کلمات کلیدی پر مخاطب خیل عظیمی از کاربران بیشمار اینترنتی را به سمت و سوی سایت،وب سایت یا وبلاگ های ما رهنمون می سازد از همین امروز به فکر بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو باشیم کافیست از طریق قسمت برآورد هزینه اطلاعات خواسته شده را برای ما ارسال نمائید تا پیشنهاد ما را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو داشته

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools

راه اندازی سایت و سئو، بی حساب کتاب

یکی از مهمترین مراحل برای راه اندازی یک سایت را هنوز اکثر وب مسترها جدی نمیگیرند! یک دامنه زود خریداری کنیم! یک سیستم مدیرت محتوا بیاریم بالا ! چند تا مطلب هم بزنیم!! چند تا هم بک لینک بخریم!!! و کمی هم تقلید از روش کاری سایتهای بزرگ کنیم نتیجه میگیریم! کمی فکر کنید آیا بدون هدف ,بدون تجربه تخصصی , بدون برندینگ و…. آیا میتوان به نتیجه رسید ؟

 

شاید شما هم که این مطلب را بخوانید بگویید به خود که آخ من هم همین کار را انجام دادم. یک سری از مراحلی که همه آن را ساده می پندارند را به طور خلاصه توضیح میدم.

۱ : خرید دامنه : دامنه ای که ثبت میکنید سعی کنید هم مرتبط با موضوع سایت شما باشد (اگر موضوع سایت شما طراحی سایت است با دامنه مثلا webdesign.com فکر نکنید نتیجه بهتری خواهید گرفت, بر عکس بر انتخاب برندینگ برای خود به مشکل خواهید خورد) دامنه ای که میخواهید ثبت کنید را حتما قبل از آن چک کنید که قبلا استفاده نشده باشد , برای فهمیدن این موضوع میتوانید از سایتهایی

مانند : checkpagerank.net و archive.org/web کمک بگیرید. بعد از خریدن دامنه به دنبال سیستم مدیریت محتوا میگردید(سیستمهای مدیریت محتوا مانند : وردپرس,جوملا و …) سیستم مدیریت محتوا در سئو فرقی نمیکند که چه باشد , اگر می پرسید که کدام سیستم مدیریت محتوا برای سئو بهتر است یا بدتر است باور های غلط درباره سئو سیستم های مدیریت محتوا را بخوانید . ولی ۳ مورد از بهترین سیستم های مدیریت محتوا را که میتوان با نقاط قوت و یا نقاط ضعف آنها هم آشنا شد را میتوانید اینجا مطالعه نمایید.

۲ : ثبت سایت : اکثر وب مسترها میدانید که بعد از ثبت دامنه و انتخاب مدیریت محتوا باید سایت را در گوگل وب مستر تولز ثبت کرد.بسیاری از دوستان سوال میکنند که در وب مستر گوگل آیا در موقع وریفای کردن دامنه از کد وریفای استفاده کنند و یا از فایل html و… در این باره فرقی نمیکند ولی سایتهایی که از چندین دامنه استفاده میکنند تفاوت خواهد داشت .همیشه سعی کنید در موتور جستجوهای دیگر مانند بینگbing.com/toolbox/webmaster و دیگر موتورهای جستجو سایت خود راثبت کنید .(حتما نتیجه اش را خواهید دید)و حتی میتوانید از سایتهای آنلاین ثبت کننده مانند : submit.seorooz.ir هم استفاده کنید.

۳ : بهینه سازی : یکی از مهمترین عوامل سایت بهینه سازی آن میباشد ,خیلیها فکر میکنند بهینه سازی فقط به عوامل داخلی سایت (قالب) بستگی دارد. ولی این طور نیست,با یک بهینه سازی داخلی سایت تاثیر به سزایی و قابل مشهودی دیده نخواهد شد,با یک بهینه داخلی و سئو کردن ۱۰۰% قالب خوب میدانید تاثیر چشم گیری نخواهید دید,بهینه سازی یک سایت با موضوع دانلود با یک سایت فروشگاهی بسیار متفاوت است . در سیستم مدیریت محتوا وردپرس پلاگینهایی معرفی میکنم که نصب آنها در بهینه سازی بسیار مفید خواهد بود.

پلاگین Autoptimize برای افزایش سرعت بارگذاری سایت مفید میباشد و قابلیت بهینه سازی کدهای HTML,بهینه سازی کدهای Javascript,بهینه سازی کدهای CSS و…. را دارد. پلاگین GZip Ninja Speed Compression برای فشرده سازی کدهای HTML و CSS و بارگذاری هر چه سریعتر سایت. پلاگین SEO Friendly Images برای بهینه سازی عکسهای سایت و اضافه کردن ویژگی ALT و TITLE به تصاویر سایت. برای آموزش هر چه بیشترمیتوانیدآموزش بهینه سازی داخلی سایت – On Page SEO را مطالعه کنید.

منبع : سئو روز

سئو و بهینه سازی وب سایت| سئو تولز http://3eotools.ir/

آموزش سئو  بک لینک      پیج رنک گوگل   دسته‌بندی نشده    لینک بیلدینگ



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : 3eotools
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد